12e mars 2014

Idag tänkte jag ställa upp två hinder, med två galoppsprång imellan och känna lite på Aragorn. Det blir nog lite lagom då vi inte hoppat på ett tag. Anledningen har varit att jag legat med maginfluensa i nästan en vecka så han har fått komma ut i skogen med mamma för det mesta och fått en liten ofrivillig semester. Men nu är vi på spåret igen. Får se om vi orkar med lite höjder eller om min kropp säger ifrån efter en veckas soffläge. 
 
 
Planen är iallafall att bara känna vart jag har honom och jag håller tummarna på att han är taggad på att komma igång nu efter en lugn vecka för på fredag vaknas det tävling. Jag vill bara komma in i rytmen under dagens pass, samt hitta orken och känna att vi är samspelta. 
 
Mamma är med och filmar lite snuttar så kommer film och analys senare. 

Kommentera här: